-->

 

Gledam ovu zemlju i divim se. Sebi, ne zemlji


Divim se kako sam to dobio, a sam Gospod mi dao. Da se predstavim, ja sam Taj I Taj. Obavezno idem u bogomolju svakog praznika da se zahvalim na ukazanoj milosti. Veliku ja zemlju imam i upošljavam i rade ovi što im dajem hleba, ali sve to nekako kilavo, preko bede rade. Imao sam ja i veću zemlju u nasleđu, ali moj tata bio pijandura i raskomadao skoro sve, propio. Poturali mu komšijini seoski špijuni alkohol, a on dobar i naivan podlegao. Nisam ja takav. Pravilno sam postupio onomad, ima tri nedelje, kad sam naredio da jedna ta živuljka kojoj hleba dao otišla do bogomolje i tražila samog popa da se žali na mene. Naredio batine i da izvuku priznanje da to komšija poslao špijuna na moje imanje. Sad tu nešto pop balegario, a rekao da mora pred javnošću, ali to smo sredili isti dan uveče u krčmi. A komšija sitan posednik, sramota je imati takvog komšiju, znam. Lepo sam mu rekao preko posrednika, susede, dozovi se pameti. On ništa. Pošaljem ja one moje što opametili popa i lepo uradili, svaka čast, proširili malo moju među. I šta uradi ta komšijska budala? Krajnji bezobrazluk. Našao neke iz susednih sela i huška ih na mene. Kažem mu onda izravno, komšija, kako te nije sramota, mi smo rođaci, skoro pa braća, to što misliš da je tvoja familija to ne postoji, to je moja familija, a ti si samo podivljao i vrati mi se u zagrljaj. Ništa on. Rešim onda da pošaljem ove moje da smire situaciju, ali gle vraga, on počeo da pali svoju kuću i svo imanje i drznik još veli da ja to radim…

Najnovija vest: Taj I Taj uhapšen



GER DUG slajd kratkih, nepoučnih i neestetskih priča

No Comment

Download Knjiga

Šta je Nostalgija Zanimljivosti?

Možda prvo reći šta znači nostalgija? Kovanica nastala od (staro)grčkih reči nóstos álgos, što bi značilo kuća i bol. Nije teško zaključiti...

Čitanije

.