-->

GER DUG slajd kratkih, nepoučnih i neestetskih priča


GER DUG slajd kratkih, nepoučnih i neestetskih priča

 
Krš toga ima. Od političara da krenem. Nežni i osećajni izrodi koji izrađuju, odnosto iskotavaju gore od sebe. Ne treba biti strog, oni su samo izrodi izroda. 

Krenulo je – odakle? Naivan sam i samim tim prijemčiv. Verujem svima. Dođe debeljuškasta, haljina joj malo zapela preko stomaka i kaže da ima gore neki čika koji sedi na oblaku i gleda me. Sekira se zbog mene. Debeljuškasta me malo zbunila, priznajem, nekako joj ne leži ona brada do pola haljine, ali otpeva i omlati suvi bosiljak ptrethodno ga umočivši u vodu. Platio sam za to i nekako mi bi milo u duši. Nisam se pokolebao kada saznadoh docnije da je debeljuškasta pop koji je maknut kasnije zbog toga što voli dečake. Nisam potpuno razumeo, a nisam dečak nego odrastao pa me nije ni interesovalo.
 
Dobar dan!
Dobar dan, odgovorih.

Mi vrbujemo glupe ljude i preporučili su nam Vas, pa ako se slažete da popričamo.

Kako sam bio srećan. Od toliko glupih ljudi izabrali mene! I to ne bilo ko – predstavnici Partije. A ima samo jedna. E!

Uđite, samo pazite, malo je mokro, bio mi dobrotvor dečaka malopre… 
 
Ne brini ništa, utrapaše oni, nego evo ti ova olovka i na njoj je ugraviran naš partijski amblem, a znaš valjda šta ćeš s njom.

Nisam mogao da se setim u momentu šta bih s njom, a padale su mi na um neke perverzne stvari, jer beše partijska drugarica koja mi dade olovku guzata, pa da skrenem misli i temu upitah ko me preporučio za ovakvu čast pored tolikih ostalih glupana.

Dečače nevaljali, nasmejaše se predstavnici Partije pre odlaska.
Divni ljudi. Dugo su se nećkali i pogledali između sebe pre nego što su uzeli pare za olovku. 
 
Treba dalje nešto kazati? Ne treba. Popovi i političari brinu o meni. I o vama.

Download Knjiga

Šta je Nostalgija Zanimljivosti?

Možda prvo reći šta znači nostalgija? Kovanica nastala od (staro)grčkih reči nóstos álgos, što bi značilo kuća i bol. Nije teško zaključiti...

Čitanije

.