-->
GER DUG


Bilo je prohladno, kiša je sipila i baš ona ga nagna na daljnji hod. Dobra si ti kišo, ti me nikad nisi izdala, reče glasno gacajući mokrom livadskom travom. Tu iza, kako mu se činilo, na nekoliko minuta hoda počinju šume, a iza šuma planine, a u planinama je bila njegova koliba, čist vazduh i sloboda.

Kako sam samo tako lep i pametan. Gledao je prljavo ogledalo. Ali, tako je dosadno kad te svi vole. Treba mi neki izazov.

Neobično nežan zvuk uz odgovarajuće boje prenu ga.

 Šta je?

Vaše Veličanstvo, imate hitan poziv od Njegove Svetosti – nežnije od zvuka protepa glas.
Šta li hoće taj jarac opet, pomisli Veličanstvo, a reče nežnom glasu – reci Njegovoj Svetosti da stižem.

Bog je jedan, meditiraše Njegova Svetost. Bog nas iskušava, ali zašto baš tako okrutno, o, Gospode?
Pomilova ga po glavi jedan od učenika i Njegova Svetost se prenu.
Oh, to si ti, mili moj. Zašto nas Bog kažnjava?
Mislim da je srećan, reče omiljeni učenik.
Srećan je, naravno, dečače moj, priđi bliže da ti pokažem koliko.
Vaša Svetosti, Njegovo Veličanstvo je stiglo i mislio sam na njega da je srećan.
A, ona jajara došla, razočara se Njegova Svetost.

Kako protokol nalaže, a ustanovljen beše još od pamtiveka, odnosno od samog Boga, kada se zvanično susretnu Njegova Svetost i Njegovo Veličanstvo, onda se oni prvo povlače u privatne odaje, dok prost narod nestrpljivo očekuje vesti. Neki deo tog naroda je dreždio ispred sedišta Njegove Svetosti, a neki ispred sedišta Njegovog Veličanstva. Pošto kiša beše, ispred obeju okićenih zgrada preovlađavaše kišobrani u duginim bojama, obeležavajući tako radosnu vest za sve.

Ja… ovaj… ne znam što sam te zvao...
Eee ... hik... tebe, šta si zvao... mi smo... kako se kaže ...
Probaj ovo i ovo vino, ovo mi, to mažemo koske... sve to... mi smo ovde odgovorni ljudi...
Odgovoran si ti moj... ovaj… ja sam lep i pametan, narod glupi vodim...
E, narod, to sam hteo, pobegao jedan...
Kooo, narod? Kuku, od čega ćemo da pijemo... ovaj da... koga da vodamo...
Ma neee... ne narod... jedna budala pobegla od lepog života i nas časnih i ... ma ako nam pobegnu svi šta da radimo, koga da... šišamo?
Šišaćemo, to ćemo, a para ima daj piće da pijemo i plaćam ja...
Ja... plaćam... ja imam ovce isto...

Ha, ha, ha, ha – zaori se smeh kad istovremeno Njegovo Veličanstvo i Njegova Svetost pomisliše na narod.

Portparoli Njegove Svetosti i Njegovog Veličanstva su izdali zajedničko saopštenje da audijencija Njegovog Veličanstva kod Njegove Svetosti traje duže nego što je bilo predviđeno protokolom, a sve u interesu građana i vernih ljudi. U nastavku vesti – po prestanku kiše ekipe specijalnih jedinica uhapsile su neidentifikovanu osobu koja je po sopstvenom priznanju krenula u nekakvu slobodu. Istražuje se mogućnost terorizma, jer se opravdano sumnja da navedena osoba propagira zakonom zabranjenu slobodu i to u vreme istorijskog susreta verskog i političkog poglavara.

GER DUG

Download Knjiga

Šta je Nostalgija Zanimljivosti?

Možda prvo reći šta znači nostalgija? Kovanica nastala od (staro)grčkih reči nóstos álgos, što bi značilo kuća i bol. Nije teško zaključiti...

Čitanije

.