-->

"Zacelo, ništa na svetu nije toliko zaokupljalo moje misli kao to moje ja, ta zagonetka što živim, što predstavljam jedinku odvojenu i rastavljenu od svih drugih, što sam Sidarta i što ni o čemu na svetu ne znam manje nego što znam o sebi, o Sidarti".


"Sidarta" je filozofsko - literarno delo nastalo kao proizvod piščevog nadahnuća boravkom u Indiji.
Život, ljudi i običaji, duboka vera i mudrost ovih čvrstih duhom i bogatih umom ljudi su inspirisali poznatog nemačkog pisca (Hermann Hesse) .

Hesse


Tu, na tlu Indije, on počinje da razmišlja, o suštini svega, o vrhovnoj mudrosti, jednoj i sveobuhvatnoj.
Mudrost je jedna i ona se ne može ni od koga čuti niti naučiti, samo ti je tvoja sopstvena duša može saopštiti - to je ono što je spoznao Sidarta, junak ovog dela koje je u "prevodu" potraga svakog (normalnog) ljudskog bića za sopstvenim "ja".

(KLIKOM DO KNJIGE)

Mudrost se ne može saopštiti



Download Knjiga

Šta je Nostalgija Zanimljivosti?

Možda prvo reći šta znači nostalgija? Kovanica nastala od (staro)grčkih reči nóstos álgos, što bi značilo kuća i bol. Nije teško zaključiti...

Čitanije

.