-->

GER DUG slajd kratkih, nepoučnih i neestetskih priča




sivonja, nostalgija zanimljivosti, GER DUG
Dobar dan.

Niko ništa. Da l` me čuše?

Dobar dan.

Šta se dereš, sedi tu i čekaj!

Sedim. Gledam dokumente da ne izgužvam kad “dobro, čoveče, možeš li miran da sediš? Izađi napolje!”

Ja sam hteo…

Izađi napolje bre!

Bila je klupa u hodniku, ne mogu se požaliti.

Šta ti ovde radiš?

Čekam, hteo sam…

Daj ličnu kartu!

Tu mi je, među dokumentima, sad ću…

Aham… dobro… ko ti je rekao da sedneš tu?

Pa, ova unutra…

Dobro, sedi i čekaj.

Ruke mi se znoje, već sam dokumente izbrljao. Tako su tu ulazili i izlazili. Uđu zabrinuti, izađu srećni. Kako li ja izađoh zabrinutiji?

Ti, ajd ulazi!

Dobar dan.

Šta oćeš?

Pa, evo, dokumenta sam iskupio, pa posao ako mogu dobiti, tu su mi sve kvalifikacije.

Hm, dobro… dobro…

Listala je masnim prstima, ali to je u redu, ona je vlast. Nisu isti moji znojavi prsti. Dobro, u redu je ovo, ali dokumentacija nije potpuna.

Izvinjavam se, ne razumem, iskupio sam sve.

Nemoj ti meni tu da glumiš, ne valja dokumentacija, gde ti je knjižica?

Mislite indeks, ja sam…

Alo čoveče, izlazi napolje, znaš li ti kolko posla imadem, aj beži nemaš sve šta treba!

U hodniku nova zabrinuta lica. Vratio sam se kući.

Šta je bilo?

Nemam knjižicu.

Pa rekoh ti ja, budalo jedna.

Alo, Mile, daj mi Acin broj!

Šta će ti Aca, evo nas zajedno, zajebavamo sirotinju, aj eto nas kod…

Ma, ovaj moj tražio posao, pa…

Kakav posao, jel on lud??

Ma znaš ga, tako on, a nema člansku od partije…

Dobar dan.

Izvolite, gospodine, uđite, dobar dan, znate, nismo imali potpunu dokumentaciju juče, a tako dođu ponekad kojekakvi, nagrnu kao… kao, kako se kaže…

Kao sivonje?

SVAKA SLIČNOST SA STVARNIM DOGAĐAJIMA JE NAMERNA

Download Knjiga

Šta je Nostalgija Zanimljivosti?

Možda prvo reći šta znači nostalgija? Kovanica nastala od (staro)grčkih reči nóstos álgos, što bi značilo kuća i bol. Nije teško zaključiti...

Čitanije

.