-->
Srbijada danas: Kriminal, siromaštvo i životne stvari su nevažne. Udarno je tri nula i minus tri boda. Srbijadnici (stanovnici Srbijade) odavno znaju da ne smeju da se zajebavaju sa Šiptarima (otkako ih Rusi “odbraniše” od bombardovanja); Hag takođe zna, ali FIFA ne zna da nema zajebancije s njima, dok UEFA to tek uči. Budale. Lepo im poručili ovi: Nemojte da se zajebavate s nama! Mi smo Albanci! Mi smo budućnost propasti... Nisu to rekli baš za propast, ali tako je. Srbijada je uglavnom još jednom oprcana. Onako, u duginim bojama. Pederski. Pederski? Da, to je tema. Kum kuma od kuma se zakleo... nešto ovako: „Tako mi velike pičke ispod nosa, moj polubrat nema fantomske firme“. I sve mu pička ispod nosa veća, za razliku od lažova Pinokija kojemu je rastao nos.
Ko bi se bavio time? Neka pizdoustog. Neka mu aplaudiraju, valjda u nekoj skupštini oprcanih Srbijadnika.
Šta ćemo mi da radimo u vezi važnijih stvari? Ruse nam ne vole. Evo, počeli dušmani da razmeštaju nuklearne igračke. Kažu, ma ne lažu, da Rusi počeli prvi da sklapaju igračke na Krimu (Kosovo je srce... ponese me patriJotizam), dok američke džukele (opet me ponese patriJotizam) prave slagalicu po Nemačkoj. Kina ćuti. Mali, žuti, s ko zna koje planete će, pored bubašvaba i bubarusa, jedini preživeti nuklearni rat. Preživeće i Jevreji. Oni što ne smeš da ih pomeneš. Sveti narod.
A Srbijada? Kraljica majka, vojvoda od rakije, naliva se… pa rakijom, čime bi. Od tuge. On najviše, pored Srbijade, voli Rusiju, pa ženu, pa sina naslednika, pa ‘mi, svspki vadikali”… izvinjavam se, njega više ne ljubljaja kao nekad do jaja… Ne voli ni pizdoustog više. Jebi ga, čudna sorta.
Srbijada danas: Kriminal, siromaštvo i životne stvari su nevažne. Udarno je tri nula i minus tri boda. Ali, tema je pederizam? Vojvoda od rakije, pizdousti... Nisam promašio temu.

kratki podsetnik: rusija 2017. godine vrši manje nuklearne udare na kinu

Preuzeto sa GER DUG



Download Knjiga

Šta je Nostalgija Zanimljivosti?

Možda prvo reći šta znači nostalgija? Kovanica nastala od (staro)grčkih reči nóstos álgos, što bi značilo kuća i bol. Nije teško zaključiti...

Čitanije

.